seorang Mualif
Bismillah ar-Rahman ar-Rahim

Dari pembelajaran bersama insan tersayang beralih ke tadika yang hanya mengabil masa 1 tahun 3 bulan. Membesar sedikit serta bergerak setapak aku kesekolah rendah, yang mengambil masa 6 tahun di situ. Bergerak kearah yang lebih matang dengan fikiran yang lebih logik dan mencabar aku menghabis masa di situ selama 6 tahun kerna aku adalah seorang pelajar peralihan.

Kini, aku berada di suatu tempat yang baru. Kehidupan yang lebih mencabar dari yang sebelum ini, kini aku berada di peringkat IPT. Wah! Sangat berbeda dari sebelum2 ini. Dengan permulaan yaitu aku seorang saja di sini. Aku mula mengatur langkah mencari teman2 baru, bukan maksud ku untuk meninggalkan teman dahulu, cuma aku ingin menambah kenalan. Benar. Saat ini, aku berada di kelas pertama ku iaitu 'Basic Statistic' bukan ku mengelat cuma setelah Prof memberi kebenaran untuk menggunakan komputer barulah ku terokai dunia laman sesawang.

Kepada teman, teruskan perjuangan kalian. Moga kita bertemu di puncak jaya
Labels:
1 Response
  1. remy rassivo Says:

    belajar biar rajin dong...jgn ngelat2 sih!!!hahaha


Post a Comment